مقالات

بهترین سنگ پله برای فضای داخلی

جنس سنگ پله فضای داخلی

جنس سنگ پله در فضا های داخلی همچون داخل خانه های دوبلکس، لابی، مجتمع های مسکونی و کلا در فضای داخلی معمولا از سنگ های مرمریت یا چینی است. سنگ مرمریت به دلیل بافت و ساختار، قیمت مناسب، زیبایی و تنوع رنگ، مقاومت استاندارد و همچنین نطافت و نگهداری آسان، از رایج ترین و بهترین سنگ ها برای پله‌ی فضای داخلی به حساب می آید.

سنگ های مرمریت مناسب سنگ پله

۱/ دهبید: سنگی با تم رنگی کرم و بسیار براق، یکدست و طبیعی و قیمت مناسب.

۲/ هرسین: سنگی نسبتا یکدست با رنگ گرم و ساب پذیری بالا و بیشترین کاربرد در پله.

۳/ آباده: این سنگ در دو نوع موجدار و بی موج فراوری می گردد که هر دو نوع آن با توجه به سلقیه شما میتواند انتخاب بسیار مناسبی برای سنگ پله باشد. سنگی با تم رنگی کرم و صورتی با امواج و طرح گل پنبه ای.

۴/ صلصالی: سنگی در سه سورت کرم – یاسی و سفید با رگه های تیز و ریز و ممتد و متمایز. انتخابی اقتصادی که بیشتر در قسمت پله به صورت ترکیبی با مرمریت های تیره کار می شود.

۵/ اداوی: یک سنگ مرمریت با تم رنگی صورتی با لکه های سفید و خطوط رنگی قهوه ای با قیمت مناسب و اقتصادی همچنین آسان بودن نظافت و نگه داری آن.

۶/ جوشقان: یکی از قدیمی ترین سنگ های مرمریت سفید کشور با زمینه کرم روشن و با رگه هایی به رنگ گلبهی، با قیمتی ارزان و کیفیتی بالا

۷/ شهیادی: سنگ با رگه های موج مانند محو و نه چندان متمایز با رنگ زمینه استخوانی و روشن با ساب براق و صیقلی و کاربردی در قسمت پله با کاربردی غیر سخت. ترکیب این سنگ با سنگ های تیره جلوه بسیار زیبا و شکوه خاصی به پله ها می بخشد.

۸/ خوی: سنگی براق، یکدست، متمایز و گرم  با رنگ نسکافه ای روشن و یا کرم تیره با رگه های محو به شکل ضربان قلب از رنگ کرم

۹/ مشهد: سنگی کرم رنگ با سطح براق با دانه های سفید نسبا محو در سطح و همچنین درصدی ناچیز از غده های کوچک ۲ تا۴ سانتی با بازی رنگ زمینه جزئی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *